دکتر مسلمین در افتتاحیه سومین همایش ملی پوشاک و نساجی:


واحد یزد به دانشگاه جامع تبدیل می شود


دکتر مسلمین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی نساجی و پوشاک که اول اردیبهشت ماه سال جاری در سالن برق منطقه ای یزد برگزار گردید، ضمن عرض سلام و درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق و سلامتی برای مقام معظم رهبری و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) گفت: حضور اساتید برجسته کشور، صاحبان گرانقدر صنعت و دانشجویان عزیز و گرانقدر که مدیران شایسته کشور در آینده خواهند بود بسیار با ارزش است که مقدم این عزیزان را گرامی می دارم.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، پنجم دیماه سال 1361 با هدیه با ارزش حضرت امام خمینی(ره) و بدست شادروان دکتر علی سلطانی تأسیس شد و تا به امروز قریب به 29 سال از عمر ارزشمند این واحد می گذرد و خدا را شاکریم که با داشتن 10هزار دانشجو در دوره های مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی فعال است. همچنین این دانشگاه تا کنون 30 هزار فارغ التحصیل نیز به میهن اسلامی تقدیم نموده که بسیاری از آنها مدیران و کارشناسان فعال در صنعت و کشور هستند.


وی در ادامه از افزایش امتیاز واحد از 1300 به 2500 در طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: این ارتقای رتبه به عوامل مختلفی بستگی داشته که از آن جمله می توان به افتخارات متعدد دانشگاه در چاپ مقالات بین المللی، دستیابی به مقالات برتر در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و رشد و توسعه عمرانی و ... اشاره نمود.


دکتر مسلمین همچنین دانشگاه آزاد اسلامی یزد که یک واحد بسیار بزرگ است را در آستانه تبدیل شدن به واحد جامع با اختیارات گسترده تر و بیشتر دانست و گفت: امتیاز لازم را برای این اتفاق مبارک کسب نمودیم و انشاء ا... با همفکری و همیاری اساتید، صنعتگران و دانشجویان عزیز نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.


دکتر مسلمین در پایان سخنان خود ضمن تجلیل از کادر اجرایی همایش گفت: امیدوارم با تلاش و لطف همه عزیزان قرین رضایت حضرت حق واقع شویم و زیر پرچم جمهوری اسلامی انجام وظیفه ای شایسته داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا